Jangelako menua

Jangelako menu bereziak: auzolagun

Eskola orduz kanpoko aktibitateak

Egin klik eskola orduz kanpoko aktibitateen argazki eta bideoak ikusteko

ASTEARTEKO EBAKUAZIOA

Dakizuenez, asteartean Irunen pairatu genituen ez ohiko euriteak direla eta, eguerdian Ikastola ebakuatu behar izan genuen. Lerro hauen bidez, eskerrak eman nahi dizkizuegu gelako arduradunei, Gurasoen Elkarteari eta oro har, familia guztiei ebakuazioa modu eraginkorrez gauzatzeko eskaini zeniguten laguntzarengatik. Zuen arteko komunikazioek eta sareek zaila zena erraz gauzatu ahal izatea ahalbideratu zuten. Mila mila esker benetan.

IGANDEAN IRUN KANTUZ SANTIAGOKO FRONTOIAN

Txorimaloak Soinu Taldeak IRUN KANTUZ izeneko saio irekia antolatu du igande honetarako, ekainaren 17rako, eguerdiko 12:00etan Santiagoko frontoian. Bertan gure abesti herrikoiak denon artean abestuko dira eta antolatzaileek Irungo biztanle guztiak gonbidatu nahi dituzte parte hartzera.

UDAL DIRU-LAGUNTZA MATERIALA EROSTEKO (EROSI ETA IKASI IRUNEN). LH ETA DBHKO IKASLEENTZAKO SOILIK

Beste urteetan bezala, materiala erosteko udal diru-laguntzako programa “Erosi eta Ikasi” uztailean martxan jarriko du Irungo Udalak.
Posta elektroniko honetara eskatu behar diguzue informazioa edo faktura: ¿txingudi.gurasoak@gmail.com  telf: 691397577
Faktura egiteko behar dugu:

Aita, ama edo tutorearn izen eta abizenak, NAN, helbidea, ikaslearen izen eta abizenak eta zein kurtsotan  egongo den.

Behin gure faktura jasotzen duzunean, eskaera SACeko web-orrian egin behar duzue IRUN txartelarekin. Ez baduzue asmatzen, SACera joan eta bertan lagunduko dizuete.
Adi egon eta aukera pasatzen ez utzi!. Errentaren arabera, diru-laguntza 100 euro artekoa izan daiteke.

IKASTOLARA EZ DEITU MESEDEZ!

AUTOBUS PARTIKULARRA

Hurrengo kurtsorako autobusa partikularra antolatzen ari garenez, jakin behar dugu zeintzuk zaudeten interesatuak.
Interesatuak zaudetenok, Guraso Elkarteko posta elektronikora idatzi edo gure telefonora deitu.
Bertan, ikaslearen datuak jarri mesedez; izena eta abizenak, geltokia, zein kurtsotan egongo diren (2018-2019), zuen emaila eta telefono mugikorraren zenbakia eta nahi duzuen aukera zehaztu.(ikastolara joan eta etorri edo joan edo etorri soilik).
Gurasoen Elkartea: email: txingudi.gurasoak@gmail.com; telf: 691397577
Apuntatzeko epea: uztailak 5 arte.

PREZIOAK KURTSO OSORAKO

JOAN-ETORRI: 352,00€

JOAN EDO ETORRI: 182,00€

Arauak
- Bi zatitan gehienez ordaindu behar da, bat uztailan eta bestea irailean.
- Edozein arrazoiengatik autobusa erabiltzeri uzten bazaio, dirua ez da bueltatuko.
- Hileroko kuotak eguneratuta edukitzea.
- Jornada jarraiko egunetan, autobusa klaseak bukatu ondoren izango da, hau da, jangelan geratzen badira autobusa ez dute izango.
- Autobusa partikularraren erabiltzaileek ez dute  eskolaz kanpoko autobusa  ordainduko.

Azalpena:
Autobus zerbitzuaren kostua kobratzen dena baino handiagoa denez, Gurasoen Elkarteak laguntzen du prezioa eskuragarriagoa izan dezan.

KONTU KORRONTEA:
KUTXABANK ES33 2095 5045 8910 6301 6942

Txingudiko agenda

2018/06/22
Al As Az Og Or Lr Ig
2018/06/22 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

Zirkularrak posta elektronikoz

Gure zirkularren boletina posta elektronikoaren bidez jasotzeko bete formulario hau.
* beharrezkoa da