Jangelako menua

Jangelako menu bereziak: auzolagun

Eskola orduz kanpoko aktibitateak

Egin klik eskola orduz kanpoko aktibitateen argazki eta bideoak ikusteko

GURE OSPAKIZUNEN DIAGNOSTIKOA

Ikasturte hasierako bileran adierazi genizuenez, ospakizunen diagnostikoa egiten hasiko gara aurten, Bizikidetzaren Behatokian, hiru dimentsio hauetan arreta jarriz:

1. Denontzako ospakizuna al da?
2. Denok partaide al gara ospakizunean?
3. Bizikidetza positiboa sustatzen ote du ospakizunak?

Harrera Olentzeroren mezulariari / San Tomaseko hau da jasoko duzuen lehenengo galdetegia. Maiatza aldean Ikastola Eguna aztertzeko jasoko duzue bigarrena, eta datorren ikasturtean jarraituko dugu gainontzekoekin.

Beheko aldean dagoen estekari jarraituz aurkituko duzuen galdetegia Bizikidetzaren Behatokiko ordezkarien artean (ikasleak, gurasoak eta langileak) familientzat prestatu duguna da. Lehen Hezkuntzako 5. eta 6. mailako ikasleek eta Ikastolako langile guztiek ere, dagokien galdetegia jasoko dute.

Erantzunak jaso ondoren, Bizikidetzaren Behatokian azterketa egingo dugu eta ondoren emaitzak aurkeztuko dizkizuegu.

Orain, zuen ekarpenak jasotzeko garaia da; ez da presarik baina garrantzitsua da ahalik eta balorazio gehien jasotzea. Urtarrilaren 17 arte egongo da irekita formularioa.

Galdetegia erantzuteko 2 minutu besterik ez duzue behar. Betetzeko edo bidaltzeko zailtasunik baldin baduzue, mezua bidal dezakezue helbide honetara eta lagunduko dizuegu: inkestak@txingudi-ikastola.net.

SAHARAREN ALDEKO ELIKAGAIEN BILKETA ETA HARRERA FAMILIAK

Aurreko urteotan bezala, aurten ere, Euskadiko Sahararen aldeko Elkarteen Koordinadorak XV. elikagaien karabana antolatu du Tindufera (Aljeria), saharauien errefuxiatuen kanpamenduetara eramateko.

Lagundu nahi baduzue, urtarrilaren 21etik 25ra arte,  Ikastolara atuna, sardinak, arroza, azukrea, lekaleak, pasta eta konpresak ekar ditzakezue.
Janariak ekarriz gero, kristalezko poteak ekiditea eskatzen dizuegu.

Halaber, 2019ko uztailean eta abuztuan gure herrira etorriko diren 10-12 urte arteko neska-mutil errefuxiatu sahararrentzat harrera-familiak behar dira. Interesatuta bazaudete, Udaleko Ongizate Sailarekin edo Tadamum elkartearekin harremanetan jar zaitezkete 2019ko martxoaren amaiera arte. Informazioa gehiago: Txingudi Sahararekin Tadamum Elkartea (www.tadamum.org; tadamum@hotmail.es; telefonoa: 666501350).

5. ETA 6. MAILETAKO GURASOEI ETA TUTOREEI ZUZENDUTAKO ZIBERSEGURTASUNARI BURUZKO KONTZIENTZIAZIO SAIOA

“Basque Cybersecurity Centre” izenaren akronimoa da BCSC. Bere egitekoa  da,  EAEko gizartean zibersegurtasunaren kultura sustatzea eta garatzea. Ikastetxeoi eskaintza egin digute IKT (Informazio eta Komunikazio Teknologia) ardura duten irakasleak formatzeko eta familiak kontzientziatzeko. Irakasle arduradunentzako formakuntza saioaren  balorazioa oso  positiboa izan da, hortaz animatu nahi zaituztegu gurasoentzako prestatutako saioan parte har dezazuen.

Otsailaren 6an egingo da saioa, arratsaldeko 17:00etan Ikastolako Arkale gelan. Arkale gelaren gehienezko aforoa 60 pertsonakoa denez, zuen seme alaben agendaren bidez, zuen asistentzia konfirmatzea eskatzen dizuegu.

Zibersegurtasunean kontzientzia hartzeko sentsibilizazio saio honen helburuak dira:

Teknologia berrien erabilera ez egokiaren ondorioen arriskuei buruz kontzientzia hartzea.
Interneten eta teknologia berrien arloan gaur egun gazteek izan ditzaketen arriskurik ohikoenak saihestu, identifikatu eta aurre egiteko beharrezko ezagutzak eta tresnak eskaintzea.

Txingudiko agenda

2019/01/16
Al As Az Og Or Lr Ig
2019/01/16 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

Zirkularrak posta elektronikoz

Gure zirkularren boletina posta elektronikoaren bidez jasotzeko bete formulario hau.
* beharrezkoa da