Jangelako menua

Jangelako menu bereziak: auzolagun

Eskola orduz kanpoko aktibitateak

Egin klik eskola orduz kanpoko aktibitateen argazki eta bideoak ikusteko

UDABERRIKO OPORRAK

Gogoratzen dizuegu gaur azken klase eguna izango dela udaberriko oporren aurretik. Apirilaren 29an, astelehenean, hasiko dira berriro klaseak.

PLASTIKOZKO TAPOIEN BILKETA

Gogoratuko duzuenez, urteak dira Ikastolan plastikozko tapoiak biltzeari ekin geniola mota desberdinetako gizarte ekimenei laguntzeko. Lehenik eta behin, bihotzez eskertu nahi dizuegu horrelako kanpainek zuen aldetik beti jaso duten harrera beroa eta erantzun ezin hobea.

Aurreko ikasturtera arte, Ikastolan bildutako plastikozko tapoiak gaixotasun neurologiko larria eta arraroa pairatzen duen Alexia izeneko neskaren familiak jasotzen zituen, baina, aurreko ikasturtearen bukaeran Alexiaren familiak adierazi zigun utzi egingo ziola tapoiak biltzeari.

Egoera horren aurrean, dibertsitate funtzionala duten pertsonei laguntzeko tapoiak biltzen dituen Hendaiako elkarte batekin (Les bouchons d´Amour) harremanetan jarri ginen eta geroztik, azken elkarte hau da gure tapoiak biltzen dituena.

Dena den, aurreko zirkular batean adierazi genizuen moduan, Hendaiako elkarte horrek ez ditu mota guztietako eta tamaina guztietako tapoiak biltzen, soilik edarien eta janarien tapoi biribilak biltzen ditu (ura, esnea, zukuak…) eta ez dute garbikarien, lixiba ontzien, xaboi ontzien… eta tamaina handiko tapoiak onartzen.

Hori dela eta, eskatu nahi dizuegu, Ikastolara soilik ezaugarri horietako tapoiak ekartzea.

Hemen duzue balio duten eta balio ez duten tapoien argazkiak.

Txingudiko agenda

2019/04/21
Al As Az Og Or Lr Ig
2019/04/21 egungo gertakariak
Egun honetan ez dago gertakaririk.
0 emaitzak erakustea

Zirkularrak posta elektronikoz

Gure zirkularren boletina posta elektronikoaren bidez jasotzeko bete formulario hau.
* beharrezkoa da